tisdag 16 december 2008

Alternativ julmys!!!

16 December och inget julstök överhuvudtaget, inget pyssel och inget pynt. Allt det som jag varit så mycket emot genom åren lyser plötsligt med sin frånvaro, och allt borde vara frid och fröjd. Men ta mig tusan, jag SAKNAR det!!!

Märkligt fenomen, men så är det. Undrar hur det kommer sig???

Får ta och köra alternativ julmys med syster ikväll, Whitesnake på hovet med en lillasyster som verkar salig av lycka. Kul att göra henne sällskap vid ett sådant minnesvärt ögonblick. TACK Skalman som ligger bakom möjligheten, vore trevligt att träffas så att jag får skaka din hand!

Medan jag väntar på kvällen laddar jag så klart med låten som är deras bästa genom tiderna, oavsett vad lillasyster försöker säga...



Återkommer med reflektioner från kvällen.

Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den är inte dålig, men det finns bättre. :)
Klart man saknar julstök när man vant sig vid det. Mitt första år som singel saknade jag tomtar utspridda över hela huset - trots att jag protesterade varenda gång mannen spridde ut dem. Kram!