onsdag 3 december 2008

Drömhuset!

Har hittat drömhuset, ska strax åka och titta på det. Ser inte mycket ut för världen, men det är just det som är drömmen. Lägga golv, fixa kök, renovera toaletter och badrum, byta fasaden till blåmålad trä med vita knutar i samma kulör som en gång blandades ihop av en person som ligger mig varmt om hjärtat! Så jäkla häftigt med ett litet hus med en liten tomt...



Problemet är endast priset. Var får man 200 000kr cash att lägga in i egen insats i dessa dagar??? Får spela på trav, lotto eller hitta en givmild blåhårig Östermalmsdam som har mer pengar än vad hon för tillfället behöver...



En kanonlåt helt enkelt!

Och när jag ändå håller på kan jag lika gärna lägga in en till...



Så jäkla bra!
Vissa får ju till texterna så otroligt bra, önskar jag fått den förmågan :-)

Ha det bättre än bäst!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Darlin' Bro! Flörta med mamma går INTE. Jag tänker sno Deep Purple av dig till dagens inlägg... Om det går bra? P&K: Lillasyster

Anonym sa...

Förresten har du så bra smak att jag får rysningar. Music is the shit!

Anonym sa...

Du är på rätt väg känns det som... Den kanske är lång, krokig och ibland kommer att leda dig in i en återvändsgränd. Men kanske är det inte målet som är målet, utan resan på väg dit! Utvecklande, omtumlande, omstörtande, berikande...
Lycka till med huset och de 200 000buckarellerna som fattas! Det löser sig ska du se! =)

Anonym sa...

Haha, morsan är väl inte blåhårig syster??? Sköna låtar, visst är det, det kommer dessutom flera...

Och L8, 200 friska räcker nog inte, var visst fler i min situation:-(
Men jag har fler objekt som är intressanta. Är helt säker på att resan blir omtumlande, det har alla mina resor blivit de senaste fem åren, helt otroliga ;-)