onsdag 17 december 2008

Dagen efter!

Whitesnake på hovet, vad säger man???
Började sådär, fortsatte uselt med gitarrsolon som aldrig tog slut samt ett trumsolo modell långt. Men just när trummisen gjort sitt och tog av sig sin svettiga t-shirt som någon av "headbangarna" framför scenen fick kastad till sig hände något...

Då körde man plötsligt de sköna låtarna från förr, Hovet gungade och syster fick något som liknade en kvinnlig orgasm man sett i sk. gymnastikfilmer ;-) Även jag fick ståpäls, kändes faktiskt som att isen på hovet började smälta då det plötsligt blev ett jäkla drag!

Men nu har jag en ny favoritlåt, bjuder på den här och nu:



Riktigt jäkla bra, och den växer ju mer jag lyssnar på den.

Har föresten en fundering gällande de personer som utövar mäklaryrket i dessa dagar under pågående finanskris.
Hur kan det komma sig att de ringer och tjatar om att man skall lägga ett bud på en lägenhet, för att sedan fullständigt strunta i att föra en kommunikation med en bara för att man som ensam budgivare lagt sig en bit under utgångspriset? När skall de inse att deras gulddagar för tillfället är förbi? De kan ju inte fortsätta att agera som om man är till besvär för dem ifall man inte bjuder över deras utgångspris när ingen annan är intresserad, eller kan de det???

Det var allt för stunden.
Ha det bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh kära bror. Jag har ännu inte hämtat mig. Kommer väl ett inlägg från mig snart också.

Och ja, mäklarnas gulddagar är för tillfället på is.

Kram!